بستن منو
    جدیدترین ها

    جاذبه پاییزی تنکابن برای پرنده‌نگری؛ به کاکایی‌ها غذا ندهید

    20 آذر 1404

    پایانه مرزی تمرچین به مرکز گردشگری سلامت آذربایجان غربی تبدیل می‌شود

    20 آذر 1404

    برگزاری نخستین رویداد ملی استارتاپی «گردشگری خلاق» در شهر جهانی بم

    20 آذر 1404
    چمدان خبرچمدان خبر
    • صفحه اول
    • گردشگر
    • هتل
    • ترانسفر
    • بوم گردی
    • تور
    • کلیک
    • چند رسانه
    • بی مرز
    چمدان خبرچمدان خبر
    صفحه اصلی»گردشگر»تولید محتوای چندزبانه؛ پیش‌نیاز برندسازی جهانی گردشگری ایران
    گردشگر

    تولید محتوای چندزبانه؛ پیش‌نیاز برندسازی جهانی گردشگری ایران

    19 آذر 1404بدون دیدگاه2 دقیقه خواندن
    بله ایتا تلگرام واتس‌اپ کپی لینک
    اشتراک گذاری
    بله ایتا تلگرام واتس‌اپ کپی لینک

    رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان تولید محتوای چندزبانه را گامی اساسی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران و بسترساز توسعه دیپلماسی فرهنگی، برندسازی شهری و تقویت جایگاه جهانی صنعت گردشگری توصیف کرد.

    به گزارش چمدان خبر، غلامرضا کرباسی، رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان، تولید محتوای بین‌المللی در حوزه گردشگری را ابزاری راهبردی برای معرفی هویت فرهنگی و طبیعی ایران دانست و تأکید کرد: اصفهان با ظرفیت‌های هنری و میراثی خود می‌تواند الگویی موفق در این مسیر ارائه کند.

    وی با اشاره به برگزاری «رویداد ملی تولید محتوای بین‌المللی گردشگری ایران» در یزد گفت: این رویداد با مشارکت نهادهای علمی و اجرایی، کارگاه‌های تخصصی و نشست‌های آموزشی درباره استانداردهای تولید محتوا برگزار می‌کند و تا ۱۵ بهمن آثار ویدئویی از سراسر کشور دریافت خواهد کرد.

    کرباسی ادامه داد: نشست مشترک اصفهان با حضور مدیران رویداد ملی، کارشناسان گردشگری و فعالان حوزه محتوا برگزار شد و محورهایی مانند نقش بلاگرها، تجربه اصفهان در سال پایتختی گردشگری شهرهای آسیایی و اهمیت نقشه‌های چندزبانه در آن مورد بررسی قرار گرفت.

    او افزود: کارگاه‌هایی با تدریس فعالان شناخته‌شده حوزه عکاسی، گردشگری و هنرهای معاصر نیز برگزار شد و این برنامه با همراهی شهرداری اصفهان و مرکز پژوهش‌های شورای شهر، بر اهمیت تولید محتوای چندزبانه در معرفی شهری و تقویت دیپلماسی فرهنگی تأکید کرد.

    در ادامه این نشست، مصطفی نباتی‌نژاد، دبیر میز گردشگری استان اصفهان، کمبود محتوای فاخر را یکی از چالش‌های اصلی گردشگری دانست و گفت: تولید محتوا می‌تواند محرک توسعه گردشگری باشد و تصویری واقعی و امیدبخش از ایران در سطح جهانی ارائه کند.

    وی با تأکید بر ضرورت برندسازی شهری، ایجاد شرکت‌های مدیریت مقصد و تقویت درگاه‌های رسمی اطلاع‌رسانی شهرها گفت: هم‌افزایی دانشگاه‌ها، فعالان رسانه، راهنمایان گردشگری و تولیدکنندگان محتوا می‌تواند مسیر بازاریابی هوشمند و توسعه گردشگری ایران را تقویت کند.

    🔗 لینک کوتاه:کپی شد ✅
    آخرین اخبار

    پستهای مرتبط

    جاذبه پاییزی تنکابن برای پرنده‌نگری؛ به کاکایی‌ها غذا ندهید

    20 آذر 1404

    پایانه مرزی تمرچین به مرکز گردشگری سلامت آذربایجان غربی تبدیل می‌شود

    20 آذر 1404

    برگزاری نخستین رویداد ملی استارتاپی «گردشگری خلاق» در شهر جهانی بم

    20 آذر 1404
    پاسخ دهید لغو پاسخ

    نوشته‌های تازه

    جاذبه پاییزی تنکابن برای پرنده‌نگری؛ به کاکایی‌ها غذا ندهید

    20 آذر 1404

    پایانه مرزی تمرچین به مرکز گردشگری سلامت آذربایجان غربی تبدیل می‌شود

    20 آذر 1404

    برگزاری نخستین رویداد ملی استارتاپی «گردشگری خلاق» در شهر جهانی بم

    20 آذر 1404

    مالزی برای جذب ۲.۵ میلیون گردشگر سلامت، هدف‌گذاری ۷۲۰ میلیون دلاری کرد

    20 آذر 1404

    مدیرعامل منطقه آزاد کیش: گردشگری ستون اصلی توسعه کیش است و برند آن باید حفاظت شود

    20 آذر 1404

    آخرین دیدگاه‌ها

    1. خانی در جای خالی ایده وخلاقیت ایرانی در نمایشگاه گردشگری دوبی+فیلم
    2. یعقوب محمدی دیوان(سرچ کن) در احداث فاز اول مجموعه گردشگری «بی بی شهربانو» تا پایان سال
    دیدگاه های جدید
    • خانی در جای خالی ایده وخلاقیت ایرانی در نمایشگاه گردشگری دوبی+فیلم
    • یعقوب محمدی دیوان(سرچ کن) در احداث فاز اول مجموعه گردشگری «بی بی شهربانو» تا پایان سال

    بایگانی‌ها

    • آذر و دی 1404
    • آبان و آذر 1404
    • مهر و آبان 1404
    • شهریور و مهر 1404
    • مرداد و شهریور 1404
    • تیر و مرداد 1404
    • خرداد و تیر 1404
    • اردیبهشت و خرداد 1404
    • فروردین و اردیبهشت 1404
    • اسفند و فروردین 1403
    • بهمن و اسفند 1403
    • دی و بهمن 1403
    • آذر و دی 1403
    • آبان و آذر 1403
    • مهر و آبان 1403
    • شهریور و مهر 1403
    • مرداد و شهریور 1403
    • تیر و مرداد 1403
    • خرداد و تیر 1403

    دسته‌ها

    • ایران ما
    • بوم گردی
    • بی مرز
    • ترانسفر
    • تور
    • تور
    • چند رسانه
    • خراسان رضوی
    • در حوالی …
    • قشم
    • کلیک
    • کیش
    • گردشگر
    • گیلان
    • مازندران
    • هتل
    • همدان
    اینستاگرام تلگرام Bale Eitaa
    • درباره ما
    • خط مشی
    • تماس با ما
    © 1404 تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چمدون سفر میباشد

    برای جستجو بالا تایپ کن و اینتر بزن. برای انصراف Esc رو بزن .