سه نفر شامل یک پدر، دختر ۱۷ ساله و یک جوان بومی بر اثر شنا در منطقه ممنوعه ساحل تنکابن جان خود را از دست دادند.
به گزارش چمدان خبر، فرماندار تنکابن از وقوع حادثه غرقشدگی سه نفر در سواحل این شهرستان خبر داد و اعلام کرد این افراد در محدوده ممنوعه شنا وارد دریا شده بودند.
وی گفت: یک پدر به همراه دختر ۱۷ ساله خود و یک جوان بومی، با وجود هشدارهای نیروهای امدادی و علائم مشخصکننده ممنوعیت شنا، وارد منطقه خطر شدند.
فرماندار تنکابن افزود: بیتوجهی به هشدارهای ایمنی و شنا در نقاط خارج از طرحهای مجاز ساحلی، از عوامل اصلی وقوع این حادثه تلخ بوده است.
مسئولان محلی بار دیگر از مسافران و شهروندان خواستهاند برای حفظ جان خود، تنها در مناطق مشخصشده و تحت نظارت نیروهای امدادی اقدام به شنا کنند.
🔗 لینک کوتاه:

