مدیرکل فرودگاههای مازندران از راهاندازی مجدد پروازهای فرودگاه شهدای رامسر به مقصد شیراز، مشهد و بغداد خبر داد و این اقدام را گامی برای توسعه حملونقل هوایی و افزایش دسترسی گردشگران به منطقه عنوان کرد.
به گزارش چمدان خبر، شهرام محمدی اطاقسرا از برقراری پروازهای رفتوبرگشت فرودگاه شهدای رامسر به مقاصد شیراز، مشهد و بغداد خبر داد و اعلام کرد این مسیرها با هدف تسهیل سفرهای زیارتی، گردشگری و تجاری راهاندازی شده است.
مدیرکل فرودگاههای مازندران افزود: توسعه شبکه پروازی رامسر میتواند نقش مهمی در رونق گردشگری، افزایش دسترسی مسافران و تقویت ظرفیتهای اقتصادی منطقه داشته باشد.
او ادامه داد: فرودگاه شهدای رامسر آمادگی ارائه خدمات به مسافران را دارد و شهروندان برای اطلاع از برنامه پروازها و خرید بلیت باید از مسیرهای رسمی شرکتهای هواپیمایی اقدام کنند.
با افزایش مسیرهای پروازی رامسر، مسئولان فرودگاهی استان بر توسعه زیرساختها و ارتقای تجهیزات کمکناوبری این فرودگاه تأکید کردهاند تا امکان برقراری پروازهای پایدار داخلی و خارجی افزایش پیدا کند.

