مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری ایرانگردی و جهانگردی، به همراه جمعی از معاونان و مدیران، بهمنظور ارزیابی زیرساختهای گردشگری و ارتقای کیفیت خدمات، از هتلهای جهانگردی استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.
به گزارش چمدان خبر و به نقل از روابطعمومی گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، فریبا عباسی، در بازدید از هتلهای مرزی میل ۷۲ گفت: این مجموعه با هدف خدمترسانی به زائران مرزی بازسازی و افتتاح شد تا خدمات شایستهای به مهمانان ارائه شود.
وی همچنین بر بهروزرسانی تجهیزات اقامتی و رفاهی، بهبود زیرساختها و ارتقای خدمات به گردشگران تأکید کرد.
عباسی با اشاره به عملکرد مثبت هتل جهانگردی زاهدان افزود: رشد قابلتوجه در بخش فروش غذا، نوشیدنی و اقامت، نتیجه تلاش و همدلی کارکنان است و استمرار این روند میتواند نقش مؤثری در تقویت جایگاه گردشگری استان داشته باشد.
در ادامه این بازدید، در جلسهای که با حضور پرسنل هتل جهانگردی زاهدان برگزار شد، عباسی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان، بر لزوم استمرار نظارت، آموزش نیروی انسانی، تقویت انسجام سازمانی و اجرای برنامههای بهسازی برای ارتقای کیفیت خدمات مجموعه تأکید کرد.

