معاون گردشگری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که از ابتدای سال جاری، با فعال شدن سه تیم نظارتی، کنترل و پایش ارائه خدمات در مناطق گردشگری و اقامتگاههای استان با هدف ارتقای کیفیت و رضایت مسافران تشدید شده است.
به گزارش چمدان خبر، هادی قاسمی نافچی با اشاره به اقدامات نظارتی سال جاری اظهار کرد: برخی تأسیسات و زیرساختهای گردشگری در اختیار ادارهکل میراثفرهنگی نیست و متولی آنها دهیاریها و شهرداریها هستند.
وی افزود: در مواردی که این دستگاهها عملکرد مطلوب نداشتهاند، ارائه خدمات به گردشگران با چالش مواجه شده و ممکن است نارضایتیهایی به دنبال داشته باشد.
قاسمی تصریح کرد: برای رفع این مشکلات، نظارتها بر کانونها و اقامتگاههای گردشگری تقویت شده است تا خدماتی با کیفیت بالاتر و تجربهای مطلوبتر برای مسافران و گردشگران استان فراهم شود.
وی در پایان تأکید کرد: استمرار پایش و همکاری دستگاههای مرتبط، کلید ارتقای گردشگری در استان و جذب گردشگران بیشتر خواهد بود.

