یر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با تاکید بر تلاش این وزارتخانه در حوزه استفاده از فناوری های نوین و توسعه گردشگری دیجیتال اظهار کرد: ما یک اداره هوش مصنوعی را در این زمینه پیش بینی کردایم.
به گزارش چمدان خبر، رضا صالحی امیری گفت: در کنار توسعه زمینههای هوش مصنوعی، به طور طبیعی یکی از عناصر مهم معرفی داشتههای ما، شبکههای اجتماعی هستند.
وی ادامه داد: ما به سرعت درحال تولید محتواهای چند زبانه برای بازتاب ارزشهای میراثی خودمان به منظور جذب گردشگران خارجی به ویژه از کشورهای حوزه خلیج فارس، هند، چین، روسیه،آسیای میانه و قفقاز هستیم.
وی تاکید کرد: بخش زیادی از معرفی جذابیتهای گردشگری از طریق شبکههای دیجیتال صورت میگیرد که اگر این روند مؤثر باشد اقتصاد گردشگری به حرکت میافتد.
🔗 لینک کوتاه: